weekends...
15:24 | Author: ghea..

blogging lagi..hari ni isnin, baru sempat nak memblog. 2 hari yg lepas betul2 sibuk wlaupun weekend. tp yang penting aku hepi...ntah nape hepi la bila aku layan cite prison break ni.myb dah rindu kat skopill..rindu kat idea2 ganaz dia.dh setaun ketinggalan duhh. lg 1 nak cepat2 abiskan season 3 sbb season 4 masuk 8tv isnin ni.yahoo!!
bayangkan mlm sabtu tu aku layan skali 4 episod je 1 mlm smbil donload kt rapidshare..
mcm ketagih lak... bila tgk episd ke epsd, nak dan nak lg...sib baik neneng setia menemani aku..
last2 aku tido kol 4..

Neneng dah tido

hari ahad aku pi jalan2 tgk pozi dan pozan kat sek agama kluang.hepi budak2 ni bila kitorang datang.apatah nye duit dah kering...
hemmm biasela duduk asrama..
kami bawa makan2 skit. and port kat astaka je..







onah, cik mah, embah, pozi, pozan.. dan aku(yg amik gambar..)
|
This entry was posted on 15:24 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: