04022009
12:31 | Author: ghea..
Hari ni 04/02/2009.. ishh cepatnye masa berlalu..
tu la aku tangguh2 nak update blog.ape le nak jadi ni..
nasib ade kawan2 yang ingatkan..
Terima kasih yea..kawan2

Malam tadi aku kuar pi hantar udin buat gambar kat yong peng.badan tak berapa sihat sebenarnye, baru buat medical check-up smlm, tapi sebab teringat arwah cik mahmud dulu2 slalu tolong masa aku belajar lagi..jadi rasa tanggungjawab betul nak kene hantar anak bongsu dia ni,udin tuh.
pas magrib aku stat enjin kete putih ku..
onah, ct pun ikut sekali..(huhu nyibuk je budak2 ni)..mane aku pegi mesti nak ikut..
tapi takpela wat meriah2 kan...
dah la kuar pakai suar pendek apek tu..ehmm lantakla dorang
sib dorang baik malam ni aku takde mood nak bebel..

tgh hepi2 naik kete...alkisahnye time aku nak belok ke area kedai kodak tu ade la lori ni yang baru nak parking tak kena tempat, hampir2 langgar kete aku....penat aku hon..cam takde respon je.. aku pun ape lagi ngelak la...
kreeettt... adus bunyi ape plak tuh...
tak disangka rupanye tepi kereta aku telah 'tersapu' tembok batu tepi jalan tuh..
dgn rasa hangin satu badan aku terus memberentikan kete..
dan menyiasat ape yg berlaku..
ternyata si putih terluka lagi...
dan kali ni lukanye panjang juga....
nak nyumpah lori hantu tapi benda dah terjadi kan..
aku ketuk pintu lori yg dah berhenti tu...nak dapatkan penjelasan.
bertekak juga kat situ ngan 2 lelaki driver lori tuh
last2 aku bla je..malas nak cakap panjang..lagi pun ramai orang kat situ..

aku hantar udin terus..on d way blik suma org senyap2 je..
myb takut aku marah2 pasal hal tadi.
sbnarnya aku ok. sikit kecewa je..
|
This entry was posted on 12:31 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: