jogging..
09:47 | Author: ghea..
still not in the mood for blogging lorr.cuma surfing2 je..cuci mata,cuci hati, cuci minda..ehmm?? bleh ke?
nak gerak dari kerusi pun maleh..gapolah aku nih.. camne ek nak kembalikan tenaga super saya kuh..
berat badan dah makin naik. tp aku usaha gak nak turunkan ..
sabtu lepas pi jogging2 kat tasik y ngan syikin..
best juga..rasa sihat je badan..excited woo..berkira2 berape joule lah lemak aku dah terbakor..
tapi time nak balik je...baru aku sedar kunci kete dah tercicir lah..
cari2 tak jumpe..
brape kali ntah aku round blik tempat tuh..
sampai bertekak ngan syikin, tak habis2. last2 aku tunggu kat kete.termenung cari ikhtiar lain
masa tu aku perasan ada uncle cina yg legar2 kat parking tu.tiba2 alarm kete aku bunyi.rupanya uncle tu jupe dah kunci aku.syukurla..sib baik uncle tu baik...
ondway blik, aku ngan syikin stil masam muka gara2 hal tadi...
aku drop dia kat umah terus aku blah.sepatah haram tak suara... mlm tu tak sangka dia tepon aku minta maaf..alahai syikin..
|
This entry was posted on 09:47 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On Feb 12, 2009, 2:14:00 PM , haticantik said...

huhuhu sapa syikin tu sapa erh? boleh kenal tak? hehehehhe